This is gonna hurt



Stort grattis till Mika och Mora mi på födelsedagen!

Ska dra på mig facet och dra ner och köpa present åt morsan strax, har bestämt vad jag ska ge henne. Enkelt men smart!

Gic och la mig lägenheten i natt för att jag bara inte orkade med de resterande 4 här som inte går och lägger sig förrän solen stiger igen. Sov inte så mycket bättre men lite iaf. Vet inte vad det är med mig men jag tränar fasen varenda dag just nu, LITE varje dag. Igår kväll blev jag så rastlös att jag tog en lång intensiv promenad och i morse körde jag ett mindre mag/rygg-pass för att hålla ryggen rak. Hm. Jaja, det är väl bra.

Ska ta mig till kyrkan idag och spela lite piano också, skönt! Men nu ska jag fixa mig!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0