Sonisphere 2011



Fyfan, mina förhoppningar gick i kras! Eller ja, OM de inte släpper några fler band liksom. Okey, jag trodde faktiskt inte riktigt på vad jag själv sa/skrev men vafan. det fanns ju en chans. I WANT METALLICA, WE WANT METALLICA!! That's it. Men In flames och Slipknot är ju inte dåligt..

Jag hoppas att de kommer hit anyway. Really. Aja, igår blev jag bilägare. Höhö. Dessutom är det inte många veckor kvar tills kortet förmodligen är färdigt. Jag pluggar och jag pluggar. Nu måste jag plugga ännu mer! Come on, Nat!!

Igår var vi ju ner till mormor, och jag lovar, bilen stod i så jävla mycket snö att jag var tvungen att stå på bakluckan och ta bort allt som var på taket, haha, sen fick vi går in och få i oss mommos asgoda lammfärsbiffar, mmmm!

Hörs zen!

/Nat


Kommentarer
Postat av: Mika

metallica spelar ju i frankrike eller nått samma dag som sonisphere är här, så något metallica blir det icke .:(

2011-02-17 @ 13:03:22
URL: http://nathifa.blogg.se/
Postat av: Anna

Nanananananaaaaaaa, jaag haaar seeett Sliipknooot, nanananananaaaanaaaaa!



Fast, det vore antagligen coolare att se dem på festival än som förband till Metallica i fullt dagsljus. Maskerna kändes lite fåniga i trettiogradig värme...

2011-02-17 @ 19:57:54
URL: http://lararjaveln.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0