Du får passa dig som satan

Åkte på jobb 06.35 imorse, var ett tag sen jag jobbade i Sälen nu men tempot satt fortfarande kvar. Dagen gick faktsikt relativt snabbt trots att jag inte sov mycket inatt! Så när vi var på väg hem så nickade jag till minst 5 ggr, är så sjukt trött. Sitter iaf i soffan och väntar på mat nu - hel och ren. Gått och längtat efter duschen hela dagen. Hade dock inte räknat med huvudvärk.... Försöker bota den med hög volym i öronen och låtar utan text(jag vet att det är dåligt men det skiter jag i just nu, jag har redan såndär tinnitus som typ kommer och går, ni vet? tror det heter somatisk tinnitus).

Kom på igår natt när jag försökte somna att jag inte varit arg eller förbannad på väldigt länge nu, antar att det har med puberteten att göra, min lilla era som jätteirriterad bitsk hund är nog kanske över. Skönt, för jag gillade verkligen inte att svalla upp - ändå kan man inte riktigt styra det? Dock är det bra att vara lite bråkig ibland - bara inte för mycket, haha.

Nej, vet ni. Nu har jag skrivit nog. Jag ska återgå till min huvudvärk medan ni kan få se på lite bilder från juldagen som jag snott av Ida och Sandra!





Haha, jag var på så jävla bra humör i söndags alltså, bilden förklarar det ganska bra!

Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0