Effektiv!

Började dagen med en springtur och lite mage/rygg! Sen gårdagens lilla gympass så har jag sjuuuukt mycket träningvärk i axlarna, fyfan. Varför utsätter jag mig för sånthär? Dessutom gjorde jag något idotiskt imorse - jag sprang bara 15 min efter att jag slängt i mig frukost. Ett tips; gör inte det.

Sen sa jag hejdå till syrran som flyttade till Falun, gick till optikern (grattis, natalie. det tog inte alls lång tid) som gjorde mina  glajjor lite tätare - så att de INTE flyger av så fort jag vänder huvudet snabbt..

Efter det fick jag en fixidé, typ, om att jag skulle tvätta Cj's fönster som hade rostfläckar. Okey, det var ingen fixidé. Vi skulle göra det förut men han hade ingen glasputs (Cj tyckte vi skulle ta diskmedel...yeah right, haha), är jag inte världens bästa flickvän? Höhö.

Nu blire jobb snart, wiiihooooo!




Nat

Kommentarer
Postat av: moa

Exakt en sån där guns n' roses tour-tröja har jag med, haha! :)

2011-08-26 @ 22:56:06
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0