all we need is just a little patience



Jag måste göra en önskelista. Det låter barnsligt men så äre, sortera min tankar för att komma fram till någon rimlig önskan som morsan kan uppfylla, haha. Sitter och kikar på The Hills. Det är inte så bra egentligen men man blir ju fast.

Det påminner lite om den lilla hålan jag bor i..
Alldeles för många snackar skit och det du inte vet om dig själv vet tydligen alla andra. Otroligt. Någon random dude som en tjejkompis håller på med håller samtidigt på med någon annan. VAFAN, håll er till EN tjej eller snubbe, är det så himla svårt? Det tror jag inte. Äh, får dem inte hålla på då. Jag bryr mig inte så länge de inte blandar in mig, haha.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0