öhhh?

Jag är trött som ett as men dagen/kvällen/natten är värt ett inlägg!

Två studentskivor hann jag med och ja, jag hann grina lite på Natashas skolavslutning också... Hon gick fan ur nian så det var tillåtet!

Sedan blev det lite nedstämt och så men det ordnade sig. Tjejerna tyckte jag skulle försöka ta mig in på Manhattan (club) och I gave it a shot! Jorå, visst kom jag in med en lånad studentmössa på dock. Sen precis när de stängde och alla var påväg upp då börjar de fråga efter leg. Haha, vilken dålig vakt.

Om jag inte vill säga hej och vänder bort ansiktet för att markera det så ska du fan inte vara och peta på mig och ta tag i mig. Låt mig vara, är det så jävla svårt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0