Obeskrivligt

Mhm, kom hem från Gävle igår men jag var så jävla trött att jag inte orkade skriva något.

Jag köade i fem timmar framme vid scen men det var helt klart värt det, han stod ju rakt framför mig! Herre min skapare, jag fick ju se en av mina gudar! Det var helt sjukt bra, det går inte att beskriva!
Myles Kennedy och Slash kom ut där på scen och så drog "Ghost" igång, fyfan vilken känsla! De blandade låtar från både nya plattan, gnr, slash snakepit och velvet revolver. Kan visa låtlistan sen, har den liksom inte i huvudet!

Jag lyckades hålla mig för tårar ett bra tag, kändes inte riktigt som att jag skulle börja falla några heller, var alldeles för inne i det hela. MEN när Myles sa:"This song is called Sweet Child o' Mine, you might've heard it" - då brast det. Jag märkte det inte försen jag kände något blött på halsen. Det bara rann. Paradise City, Rocket queen, Ghost, By the Sword, Sweet Child o' Mine, Slither och Civil War var mina höjdare för kvällen, helt jävla magiskt. Och så fick jag ett plektrum. Han kastade bara ut ett. Dock inte till mig. Men jag fick kompgitarristens.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0