Ett evigt väntande

Det känns som jag väntar på allt. Jag väntar på nyår, jag väntar på att få vara med Sandra, jag väntar på att få vara med Amanda, jag väntar på att maten ska bli klar, jag väntar på att det ska bli bättre and so on... Antagligen så känns det såhär för att jag har varit lat och osocial de senaste dagarna, haha. Inget värre. Jag lär skärpa mig. Låtskrivning får mig helt enkelt att sjunka in i mig själv och sluta tänka på omvärlden.

Just nu lagar jag mat och jag har fan slagit på stort idag och tagit upp lamm ur frysen som jag håller på att grilla i ugnen, mmm! Det doftar i hela huset vill jag lova.

Senare idag ska jag vara med fina Amanda och kanske kika på Svanprinsessan, haha. Underbart.

BTW. Så har den nya EPn med Slash kommit ut där Myles Kennedy sjunger alla sex låtar! OH YEAH, säger jag bara!! MÅSTE HA.

01. Back to Cali
02. Communication Breakdown (LED ZEPPELIN cover)
03. Fall to Pieces
04. Rocket Queen
05. Starlight
06. Sucker Train Blues

Finns på Itunes!
/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0