a policeman new my name

       

So, spelning idag med kören - bra att kunna bocka av det från listan! Sen är det spelning imorn och eftersom alla dessa jävla band som blivit bokade och inte har egen backline så måste vi (rockgymnasiet) återigen åka och rigga en halv dag tidigare än vad vi behövt egentligen. Underbart. Jaja. Spelning blir kul, trots att min hals är sliten som f*n. Jag älskar ju att uppträda liksom?

Skulle ha varit lite röj hos Gustav ikväll men kvällen slutade med 5 stycken sömntutor och en sprallig gurra vilket resulterade i att alla åkte hem vid halv ett typ. Sitter här med en kopp te och ska strax lägga mig jag också. Jag behöver vila.

Har varit irriterad de senate dagarna och om det är någon som råkat allt för illa ut pga. av detta (det är det ingen som har men jag säger det ändå,haha) så ber jag er vänligen om ursäkt. Lite mycket på G just nu och allting bara snurrar. Vissa har jag umgåtts med alldeles för mycket den här veckan och ja då blir man ju kanske lite irriterad, sen är jag mycket irriterad på mig själv eftersom jag tydligen inte fattar att jag kan så mycket som jag kan och slutligen är jag irriterad på min familj som beter sig som latmaskar ibland.

Godnatt rockers, hörzzz imöro.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0