Hektiska dagar

Halvligger i soffan efter en otroligt lång dag. Och än är den inte över. Jag ska försöka klämma in lite mer läsning, typ läsa igenom de ställen jag satt lite kom-ihåg-lappar på. Jag har ju läst denna bok förut så det gick sjukt segt att läsa den igen vilket känns dåligt. Jag känner att jag har grepp om historien (såklart, efter två gånger liksom), väderingar, historiaska händelser men jag känner mig ändå...dålig. Bara för att boken var så trög att läsa när jag visste vad som skulle komma härnäst så känner jag mig som att jag jag inte gett mitt bästa till plugget. Men, det kommer att gå bra förhoppningsvis. Det är ju ingen tenta, det är årets första seminarium, haha, men plugghästen är orolig för det.

Imorgon är det full rulle, timebeer står på schemat = jobba, jobba, jooooobba! Ta det lugnt? Det tar vi om ett par veckor! NU KÖR VI!

Just ja, hemmet går framåt. Tv kan vi bocka av och sängkappan kom på posten idag!
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0