Music on - World off

Idag har jag en sån dag där jag inte bryr mig ett skit om omvärlden. Min omvärld. Jag har INTE stressat, jag har sovit länge och jag ligger i soffan med paltkoma. Det var allt för länge sen. Jag har ätit flytande mat i nästan en vecka vilket är ganska illa. Jag har haft ont i halsen men inte så ont. Det har bara varit mycket enklare att äta dagens soppa på Kåren till lunch, fortsätta stressa/plugga/jobba/umgås och sedan äta gröt till middag. Men jag nådde liksom en topp igår där mitt humör var i botten av näringsbrist, därför har jag en vilodag idag. Därför ligger jag i soffan. Jag har ätit fisk och dillris till lunch och mitt humör sköt upp höjden och livet känns positivt igen.
 

Idag är min agenda: rensa mina jävla kläder och stoppa in dem i garderoben. Det jag inte vill ha ska lillasyster få kolla på innan Myrorna får resten. Jag håller på att sortera mina smycket just nu, jag är uppe i 54 par örhängen och jag tror jag kanske har ett problem. Jag använder typ 5 par regelbundet. JAG ÄLSKAR ÖRHÄNGEN, OKEY?!

Nu vet ni.

 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Innan myrorna kan jag gärna ta en titt :D
Kramar pysen

2013-10-21 @ 12:42:59
URL: http://www.wiiandtraining.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0