Sista veckan

Ja, nu är det bara en vecka kvar till jag gjort mitt första studieår. Kan inte förstå det egentligen. Det var nyss januari... Jag förstår varför dem säger att plugga på universitetet/högskolan är de bästa åren i deras liv. Springer åren iväg såhär så tänker jag fortsätta plugga efter mina 5 år, haha (säger jag nu...trots att jag är lite, lite skoltrött). Nåja, igår var det ett riktigt varm och fin försommardag så jag passade på att bättra på min naturliga bränna, följt av middag på stan och bio på kvällen i gott sällskap. Och så följdes den fantastiska dagen av en dag full av....regn. Men vad passar bättre en regnig dag än soppa och varma mackor?! Nada. Började den dessutom med mysfrukost...för att jag är bäst liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0