Lite för lång cliffhanger

Tja tja bluggen!

Det blev en väldigt överdriven cliffhanger och riktigt så var det inte meningen. Det blev bara några hektiska dagar efter i onsdags! Håret är mörkrött iaf. Jag önskar att jag hade tagit kort på mitt badkar efter att Malin tvättat ur färgen ur håret på mig. Det såg ungefär ut som att vi mördat någon därinne.

I torsdags spenderade en hel dag, 12 jävla timmar på kårhuset UTAN att jobba. Man slukas av det där huset! The point of no return - bokstavligen. Fredagskvällen bjöd på nollereunion och en mycket lyckad kväll! Lördag kom med finmiddag och myskväll medan hela söndagen tillägnades det jag ändå är här för - plugget.

Skola hela dagen idag för att sedan ÄNTLIGEN få ta bort mina slitna toppar. Har varit hård och orättvis på mitt stackars hår senaste tiden så 2 cm fick Malin ta bort. Men hellre friskt och lite kortare än långt, risigt hår! Och jag fick tillsägelse om att jag måste sluta sova med tofs, haha. Jag ska väl..

Imorgon ska det pluggas så det står härliga till (kan det göra det ens? jag tvivlar..), BLÄ.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0