Jag har väntat på detta i 21 år, äntligen är det dags!

DEF LEPPARD TILL SVERIGE I JULI! Jag grät av lycka när nyheten nådde mig idag. Det svartnade nästan framför ögonen på mig. Och fokuset, JA FOKUSET, for mini-turnén är HYSTERIA. Paniken som uppstod i min kropp tidigare idag är obeskrivlig. Biljetterna släpps 09.00 imorgon och jag kommer att sitta bänkad. I 21 år har jag väntat på att få se dessa hjältar. ja, för, för mig är dem det. Dem tar hand om min smärta, min glädje, min kärlek och min sorg. They always hold my back (bokstavligen). Äntligen. I got hysterical and i felt hysteria.
 
 

Tentaplugg of doom pågår också. Okey, SÅ hårt var det kanske inte. men sen i söndags har jag och Mallan tagit hårt på tentapluggandet - tentan är ju trots allt på torsdag! Det känns okey... så jävla många ord som kan kategoriseras så olika beroende på vad det är tal om för stunden. Fraser, ordklass, determiners, countable nouns, uncountable nouns osv. osv. Imorgon är det dags för sista rycket, då ska allt sitta relativt bra . eftersom allting är relativt, eller hur?

Sen på torsdag 14.15 har jag min andra salstentamen och vet ni? Efter det tar jag och Hanky Panky bilen och åker HEM till skogen. Jag blir hemma en vecka faktiskt! Ska bli skönt att träffa alla. Herregud, har inte varit hemma alls sen jul. Och KARL OCH SANDRA ÄR HEMMA! Känns så fantastisk bra faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nice det! kör lugnt :D

Svar: Ska försöka ;)
Natalie M

2013-03-27 @ 09:23:45
URL: http://jeennifeerA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0