All about the money

Och hon jobbar och jobbar och jobbar! Men det kommer vara så jäkla skönt sen när pengarna rullar in i juli, augusti och september! Nu är jag i alla fall ledig ons, tors, fre och sedan jobbar jag under midsommarhelgen, sen är det bara nästa vecka kvar innan Uppsala och Def Leppard för att sedan åka till Malmö för en mysig långhelg!

Men innan min lediga vecka ska det som sagt jobbas, förhoppningsvis blir det en paddeltur imorgon med bästis som är hemma från Härnösand denna vecka!

Observera min sjukt snygga hyllning till Village People nedanför. Village people in Dalarna bär dräkt, mer on spot blir det inte! Synd med mobilbilder bara! Och ja, jag försökte hålla mig för skratt...

 

Kommentarer
Postat av: jennifer

söthöna! vad jobbar du med i sommar? :)

2013-06-20 @ 03:48:55
URL: http://jeennifeerA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0