Skiter i att trippa på tå ikväll!

Ja, ikväll är det "Barndomsdröms-fest" som står på schemat och tanken var att vara ballerina, eftersom Prima Ballerina var exakt vad jag ville bli när jag var littin' (eller musiker, sångerska men det är ju så valfri utstrysel), men jag kommer faktiskt att hoppa det (som jag ser det nu). Jag orkar helt ärligt inte lägga ut pengar på utstyrseln, det blir för mycket - sad but true - känner mig som en svikare men det blir faddertröja (tror jag alltså)! Återgäldar dock genom att gå på klubben i pyjamas imorgon kväll, haha. Okey?!
 
Skulle möta en viss malungsa på stan idag men jag tror fortfarande inte han har vaknat.....eller så tappade han bort sig i Karlstad igår kväll. Vad vet jag? JONAS, DAGS ATT VAKNA NU!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0