Meanwhile in Örebro...

Hemma i Örebroooooooo igen! Känner att jag bara vill ha flytten gjord nu så att jag kan börja leva igen. Allt jag har är nerpackat, fick lov att riva upp en tallrik och bestick ur en av lådorna igår, sånt är jobbigt. Det blir sällan som man tänkt sig. Vissa grejer har man dock gått igenom förr och har lärt sig hur de slutar trots att saker och ting kanske ser ut att ha förändrats till en början (den som känner sig prickad kan få ta för sig, ehe) och då blir det ett "I told you so"- moment. Men det är gött, för då får man rätt och att ha rätt är aldrig fel (ååååååååh vad klyftig jag var nu alltså!!).
 
Ska ta och hoppa in i duschen strax sen blir det serier resten av eftermiddagen och sedan en tidig kväll. Somnade sent igår trotts att jag var totalt utmattad. Roa er med att kolla på klippet ni. Dalarna, always and ever.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0