Imorgon bär det av mot staden igen!

Det känns sådär, man blir så van att vara hemma igen på två veckor att det helt plötsligt känns jobbigt att åka tillbaka.. Kanske mest för att jag har en flytt som väntar när jag kommer hem till Öret, haha. Kan man inte bara teleportera alla möbler och slippa bil eller i detta fall liten lastbil. Blääää. Skönt när det blir gjort iaf, vilket blir på onsdag.

Jobbigt att lämna alla vänner, känns som att man inte hunnit umgås nog, haha. Men snart flyttar en av mina bästaste barndomskompisar ner, längtar! Henke, du är välkommen!! Du också Malin, haha!

Samtidigt ska det bli skönt med rutin, grymt kul med nollningen som kommer snart och sedan att få lämna skit och miserabla förhållanden här i Malung-sälens kommun där problemen kan stanna och arkiveras.

Och nästa gång jag kommer hem? Det får vi se, inte de närmsta 3 månaderna iaf. Påsk. Ev. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0