Forever alone, alltid mobbad!

Ja, här tar man äntligen tag i att fortsätta sin träning på campus och som tack fick jag ett felstavat efternamn. Tack, verkligen.....haha. Jag fattar inte! Jag vet många som har svårare efternamn än jag men det är alltid jag som råkar ut för felstavning. Har sedan jag var liten blivit mobbad för det där jäkla namnet; Moravägen, morrajev, Morr osv osv. Tur jag kan skämta om det själv, haha. Ska gå tillbaka till gymmet på onsdag och säga att jag känner mig kränkt (eller inte), det står NÄSTAN "mobba mej". Hilarious!

Nedre bilden är från i somras, jag ska nå dit igen och lite till!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

helt seriöst så ber jag om ursäkt för jag har alltid trott man säger morravej och inte som i ett sch ljud. men nu vet jag ;)

Svar: Det kan jag tolerera, det är okey att säga Morravej utan sch-ljud om man känner för ett ;) men nu när du kan så är det ju bra!
Natalie M

2013-01-23 @ 12:07:48
URL: http://jeennifeerA.blogg.se
Postat av: Jennifer

Haha YES!! nu ska jag säga rätt, men inte så ofta man säger ett efternamn kanske :D hoppas du har det bra vännen <3

Svar: Det har jag verkligen stumpan! Hoppas du också har det fint! Jag och Henke ser fram emot besök från er allihopa! :)
Natalie M

2013-01-27 @ 13:29:32
URL: http://jeennifeerA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0