A white blank page and a swelling rage, rage

 
Förutom den massiva mat-handlingen jag gjorde så var jag om stan innan också och köpte mig ett fint duschdraperi, äntligen. Någon mer än jag som känner sig så jäkla blottad utan draperi? Man känner sig som ett mongo när man står där naken i badkaret och bara har de (fula) vita väggarna som "skydd". Those days are over though! Köpte även ljus, lila såklart, till ljusstaken jag fick av mamma! Så fin!!
 
Imorgon börjar skolan igen och Engelska 1a ska betas av denna vår! Har fått höra de råaste skratten av mina vänner när jag sagt att jag ska ha den mentor jag har. Hon ska tydligen vara väldigt......barsk. Det skrämmer mig lite så vi får se hur det går, haha. Laddar upp med tända ljus över hela lägenheten, en hel massa te, fin musik (Mumford and Sons♥♥♥) och lite tv.
 
Idag är det dessutom exakt en månad tills jag drar till Stockholm och Slash. Det kittlar i magen bara jag tänker på det. Det enda skrämmande med resan är att jag är själv (ännu iaf). Jag tror mina vänner lackat ur på mina fan-fasoner och till det svarar jag; SKAFFA ER EN IDOL SÅ KANSKE NI FATTAR! Hehe. Någon som vill hänka?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0