There she goes again

Pluggade stort sett hela dagen idag, har kommit en bit på mitt 3-5 sidor långa tal som jag ska hålla på måndag. Strukturerat alla delar jag vill ha med, skrivit introduktion och background/history, valt ut de bilder/filmer jag kommer ha med samt checkat trovärdigheten på mina referenser (det sistnämnda är läxa till imorgon). Men nog om detta tråkiga!
 
Köttade armar, axlar och bröst på gymmet igår, min beginner workout var en lätt så jag körde det två gånger + uppvärmning och lite extra armar och axlar. Idag var det dags för Step Styrka med Maja, skönt att man kan stegen nu så att man verkligen kan köra hårt. Fick dock kramp i hålfoten som så många gånger förr, nya skor förvisso men det händer så ofta att jag inte kan skylla på det. Måste köpa hålfotsinlägg, annars dör mina fötter snart..

Känner mig så himlans glad, antagligen på de mängder endorfin som min kropp utlöser, haha. Men det känns så skönt att få känna att ingen kan stoppa en! Imorgon tar jag nog med pôjkon på Kårens 1-års jubileum (YEY!!!) men det får bli en kort kväll eftersom jag måste skriva tal och jobba dagen efter!
 
 
Jag vet att det inte är speciellt men jag hittade faktiskt ett VITT hårstrå på min arm idag, oroväckande..........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0