Sista kvällen på nollningen; Afterski!

Fytusan vad kul det var igår alltså... Som Maja sa tidigare idag så hade vi nog nästan lite för kul - om det nu är möjligt! Förfestade på Paviljongen (en lokal på campus) tillsammans med Sobra och jag tror inte det var en enda som undvek temat! Sedan stack vi till Frimis för första gången detta år, grymt kul!! Jag vet inte hur jag har dansat eller vad tusan jag har gjort med både skuldror och ljumskar värker... Men jag kommer ihåg det mesta.. tror jag, haha. Vi ballade ur på bussen, på sminkningen och såklart även på dansgolvet! Inte så oväntat, vi är bäst!
 
När jag började kvällen och inte hade Sannas superpuder på mig var det lagom brunt...Men sen kom alkohol in i bilden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0