Sååååååå jävla nöjd!

JAG FICK BYTA ETT PAR ORD MED FUCKIN' SLASH. Sekunderna efter var jag sjukt besviken eftersom jag inte fick någon autograf men så insåg jag själv hur DUMT det var. Jaha, och vad sades då undrar ni? Inte mer än;
-Slash, can I please have your autograf?!
Varpå han stanna i en sekund efter att nyligen sagt nej till killarna längre bort, kollar på mig genom de så välkända glasögonen och svarar:
-Sorry, I can't stop, I'm already late!
Och så pekade han åt backstage-hållet and that was it. Men han svarade på mig - på MIN jävla fråga. Dessutom stod han, tja vad kan det ha varit... 20 cm ifrån mig?
 
Och som att det inte vore nog så körde de inte bara en timme konsert, utan hela 2 timmar och 10 min. Stenhårt, jag beundrar dem så jävla mycket. Myles är fantastisk på det han gör. Alla är det. Det var faktiskt jäkligt mycket tryck i publiken på min sida när dem började spela, 40-åriga män som trycker sig fram genom att slita bak andra och riktiga skjorttöntar som hoppar omkring som småbarn och trycker in folkmassorna för att kunna stå baklänges och snacka med polarna.
 
MEN trots det höll jag mig längst fram, inte staketplats, men typ, hade en kortare tjej framför så det var cool. I slutet kom en sån där nu-har-jag-fått-nog-av-er-idioter-knuff bakifrån och en tjej som inte ens varit i närheten av mig klämde sig in mellan mig och killen bredvid.

That BITCH, säger jag bara. Jag svär på att hon trodde hon var bättre än alla inne på Annexet. Det är "okey" att använda armbågarna - jag gör det själv - på axlarna och neråt på folk MEN det är fan inte okey att armbåga folk i skallen som hon gjorde med killen bredvid. Och när folk börja hoppa? Ja, då blev det rugby för hennes del tydligen? Sen vet inte jag, men bara för att jag är längre än någon annan så använder jag ALDRIG dennes axlar att vila armbågarna på medan jag filmar med en handen och snurar mitt hår runt fingararna med den andra....Behöver jag säga att jag inte var den enda som var sjukt irriterad. BTW, din Betty Boop tattoo... du kanske skulle fylla på den.

Kvällen var guld i alla fall, två gånger fick jag turen att toucha Myles hand när han interagerade med publikhavet! Tyvärr var jag tvungen att gå på toa efter så det där med "jag ska aldrig tvätta min hand igen" gick bort ganska snabbt. Haha.

MEN nu ska jag fixa mig till Bond-brud och sticka iväg på P-fest. Ha en super bra kväll!! Bilder kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0