Plugga-träna-äta-sova, det lönar sig!

Denna vecka är hård.. Försov mig rejält imorse. Tur jag gjorde alla uppgifter som vi hade tills idag igår kväll. Nu ska "bara" ett par till uppgifter göras till på fredag innan klockan 12 - för då tar jag tåget till Stockholm och till kvällen blir det underhållning av ingen mindre än SLASH! SÅ JÄVLA TAGGAD! God himself. För mig, that is. Jag döööööööör av bara tanken på att jag ska stå där återigen och bara få njuta av både tal och ljuva toner från hans Gibson! STOKED!
 
Åter till min vardag en stund, drog på gymmet efter lektionen och körde ett ben/rump-pass så om jag kan sätta mig på toa utan att se ut som en gammal kärring imorgon så gjorde jag inte tillräckligt..men det borde jag ha gjort. Som avlastning i plugget imorgon så har jag, Johan och Maja bokat in ett Step Styrka-pass som ska bli riktigt intressant! Nu jävlar köttas det ska ni veta!

2 jävla dagar kvar... Bandit Rock Awards! Btw, Isac du är fan guds gåva, tack för att jag får slagga hos dig ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0