Oscar sunday!

För första gången har jag 9:an eller ja, den där udda kanalen som Oscarsgalan alltid går på, så jag ska fan kolla! Pluggat mer eller mindre hela dagen så nu är nästan allt 100%. Måste upp och lägga lite extra tid på det imorgon också. MEN inatt är det The Oscars som gäller. Tänkte jag skulle köra i ett streck - man vill ju se alla sjukt snygga människor på röda mattan (Amy Adams klänning av De la Renta to die for!!!!) men eftersom det inte enligt Filip och Fredrik börjar 02.30 utan 03.30 så tror jag faktiskt jag tar en nap innan det är dags!

Jag hoppas på Amy Adams sin nominering, sen tycker jag att De Niro förtjänar en för sin roll i "Du gör mig Galen". Hoppas såklart att The Hobbit tar hem i alla fall två av sina tre nomineringar (Makeup/styling känns given), känner att det står mellan den och The Avengers gällande Visual Effects - jag blir glad vilken utav dem det än blir. Älskar båda. Sen vill jag att Brave tar bästa animerade!
 
Tror det är tight på "Best Costume Design" med både Les Miserable, Snow White and the huntsman, Anna Karenina och Lincoln nominerade.
 
Vad tycker ni?
 
Behöver jag ens tillägga att jag kommer att dreggla sönder när Chris Hemsworth gör entré eller?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0