Nu jävlar börjar livet ta lite fart här va!

"Hej Natalie!
Jag bedömer att du under delkurs 3 i UVK1 uppfyller betygskraven för Väl Godkänt. I ditt examinationspaper ”Från folkskolan till dagens demokratiska skola ” framgår att du har fördjupade kunskaper om skolans värdegrund och dess demokratiska uppdrag och att du kan författa ett paper på vetenskaplig nivå. Allt detta bådar gott inför dina kommande akademiska texter.
Lycka till i fortsättningen!"
 
FUCK YEAH! BYEBYE FOR NOW, PEDAGOGIK! Det flyter ju förfan. Tentafest + togaparty imorgon = lambo, hej! Testade knyta/fixa min toga för ett tag sen och fixa den tänkta frillan - jag kommer att vara så jävla awesome imorgon. Jag menar det faktiskt också för en gångs skull. Jag är såååå glad att jag knappt vill lägga mig för att jag är så uppe i det blå. MEN jag måste lång dag imorgon, "I'm on a fuckin roll", som Hoffe skulle ha sagt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0