New Lands † Justice

 
Får sån skööööön pepp av denna! Morgonen har hittills gått åt till att göra klart uppgiften. Är strax färdig så det är gött!
 
Men på tal om Justice, känns sjukt värt att dra till Dans Dakar!! Blir deras enda Sverigespelning och det känns lite tråkigt att missa faktiskt... Nån som vill hänka eller?!
 
Tycker det är så sjukt att jag fastande för dem första gången jag såg dem trots att det liksom inte var somewhere near det jag lyssnade allra mest på förut. Smaken förändras. I efterhand kan känna att den där jaglyssnarbarapåhårdrockochalltannatärskit-attityden inte är så häftig, haha..... Nu ska jag fortsätta med den här skituppgiften, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0