Stränga order

Hallå därute!!

Här är det fan så dött att det skulle kunna likna min mormors vind full av gamla bortglömda ting och spindelväv. Jag är tillbaka i Örebro (surprise!! har ju inte längtat efter det hela sommaren) och har varit sedan den 9:e. Är även folkbokförd här nu så är en riktigt Örebroare! Lägenheten är helt okey, alltså den har några mindre fel men bovärden var här idag och kikade över vad jag klagat på! Min ena vardagsrumsvägg har en stor 2x2m gul fläck på den gråa tapeten. Inte jättesnyggt. Mitt golv i sovrummet har en bränd fläck i ena hörnet också. Men som det lät på bovärden så skulle de sätta nya tapeter i vardagsrummet och byta mattan snarast. Så jag är nöjd! Eller jag behöver få in lite mer möbler. Typ en soffa och en tv innan jag är helt nöjd.

Började arbetet inför hösten och nollningen på Kårhuset förra onsdagen och har varit där från tidigt till sent varenda dag sen dess. Det är lite stressigt och mycket som måste göras men vi ska fixa detta! Vi börjar se ljuset i tunneln nu och första pubkvällen är IMORGON!

IDAG får jag finbesök av ingen mindre än Nina! Ska bli riktigt roligt att ha henne här och få visa henne runt och sådär. Hon har inte varit och hälsat på ännu. Så ikväll ska vi göra Moules Marineres och mysa och imorgon blir det rundvandring och en Kårburgare med tillhörande Timebeer!

Nej, nu måste jag göra lite lunch innan jag sticker iväg till Kåren för att göra det sista inför imorgon! Vi höres, har fått stränga order av Erica att jag måste skärpa mig. Ska försöka!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0