Sista dagen i vinterlandet!

Ja, det var ju meningen jag skulle stanna till på tisdag och sådär, jag har träffat långt ifrån alla jag velat träffa denna vecka men plikten kallar och det känns som att det är dags att dra sig hemåt. Vi har så många inlämningen och här finns så mycket som frestar vilket gör det svårt för mig att koncentrera mig lika mycket som jag skulle vilja..

Igår blev det både promenad, rapportskrivning, skidåkning, middag med gänget och film med pöjkon! Härligt! Avslutade min visit med lunch med dessa idag innan det bar av till Pennybridge (är snart framme)

Tack Malung för dessa fina soldagar och tack bästa vänner för att ni fyller på min energi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0