Trivs som fisken i vattnet!

Hallå, här ekar det fasen så tomt som det är! Haft lite mycket de senaste dagar därav sjukt dålig prestering här. Ja, här har det härjats med inflytt i denna sjukt fina lägenhet, men av planlösningsskäl så blir det inget långvarigt boende utan då blir det en ny flytt om någon vecka. Men jag tackar världens bästa grabbar för den exellenta hjälpen med flytten - ni är bäst Karl, Jonatan, Erik och JE! Alltså ångesten efter en tur på IKEA, nån som känner igen sig?
 
Men jag och min roomie trivs rätt bra i varandras sällskap, vi har minst sagt utvecklat en god relation till varandra på grund av de mest absurda anledningarna! Vi kan inte annat än skratta och tycka livet är bra knepigt. Speciellt efter denna kväll..
 
Har varit en lång men rolig och händelserik dag idag, med föreläsning, seminarie och nollning på schemat. Var uttagning av de fyra tjejer som ska få tävla för Corax imorn på Örebrodagen och tyvärr hade jag väl inte turen med mig ikväll men det var riktigt kul att i alla fall testa! Kom hem strax innan nio, stört hungrig och som den fantastiska kock jag är slängde jag ihop min allra första kycklingpaj och den blir det mer av! Fan vilken husmor jag är. Det gäller att lära sig alla grundrecept till olika degar och smetgrejer!
 
Nej, nu ska jag ta och kolla på Dark Shadows som jag äntligen fått tag på, godnatt på er!
 

Nina, observera att trädet fortfarande är helt!!
 
MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0