och då var man framme...!

Har varit full fart på mig sen klockan åtta imorse.. åkte vid elva och förbannade gps:en som ville att jag skulle köra i skogen. Jag kom ju fram snabbare men fy helvete vilka jävla vägar jag fått åka, ska jag aldrig åka den rutten igen! Sitter i skrivande stund i Lindesberg i den lägenhet jag fått låna denna vecka. Känns helt okey. Längtar tills Öbo's bostadsgaranti hör av sig (dem har ett rätt dåligt rykte, spräcker inte policyn men hör av sig timmar innan tiden går ut), känns knepigt och oroligt att leva på ett ställe tillfälligt och inte veta var man ska härnäst. Man får liksom inte fred. 
 
Nå väl! Drog ner till centrumet här för att bekanta mig och lära mig vägar för att sedan åka iväg till Örebro, träffa Einar och få mig en rundtur så jag vet vart jag ska imorgon bitti! Det tar ett tag att lära sig trafiken men mitt lokalsinne är fan så bra. Gick sedan på kvällens nollningsaktivitet, som då var bio (Midnight in Paris), trevligt! Kändes knasigt att vara runt massa människor man inte känner ett piss men det blir bättre! Man lär ju inte känna varandra på en sekund direkt!
 
Bör nog lägga min nu och jag ska få någon sömn alls innan det är dags att återigen kliva upp - och gå till skolan för första gången sen 11 juni 2011. Fantastiskt. Ha det bra hörrni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0