Nöjd!!

Jaha, då var första veckan i plugget avklarad och jag är riktigt nöjd. Många nya trevliga individer (eller primater Karin!) och givande undervisning. Hade första seminariet idag och var faktiskt riktigt nervös innan men det gick galant och jag är nöjd med mig själv! På måndag får jag nyckeln till lägenheten i stan och åker hem till byn för att hämta alla grejer och på tisdag flyttar jag in, ska bli så jävla skönt att inte pendla 8 mil om dagen!!
 
Hoppade nollningen ikväll dock, hade sjukt kul i onsdags men det är drygt att åka tillbaka hit mitt i natten faktiskt.. speciellt efter denna dag. Kanske drar på nollningen imorgon istället! Unnade mig nachos ikväll istället, ska ta en liten spa-kväll och vänta på att X-men ska börja 21.30! Fredagmys.
 
 
Saknar sommaren allready. Så mycket tok det har varit. Haha, 24 sjukt värda timmar på Hultsfred, bara för att se guden. What can I say? I'm a big fan! Amanda sov i bilen, så kommer jag dit på morgonen och hon har nattätit jordnötter och slängt skalen på golvet och struntat i soppåsen?! HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0