Man ska ju inte klaga...

..när man bor i Sverige med bästa möbelaffären i hela världen.. MEN det är alltid rena helvetet att få ihop dessa förbannade skitsaker!! Dessutom var jag så ivrig att få börja pilla ihop dem att jag glömde att jag skulle äta. Jag, när jag inte har ätit och håller på med ett sådant projekt kan liknas med när Dr. Bruce Banner tappar tålamodet och förvandlas till Hulken som gärna krossar allt i sin närhet. Tålamod och hunger är inte en så bra kombination för någon. Men inget ont som inte har något gott med sig, jag är ju färdig och har nu ett ordentligt skrivbord och en kontorsstol! WIIHOOOO. Historien om hur jag fick hem de sammanlagt dryga 20 kg tunga kartongerna, den lär förbli ett mysterium för er. Fyfan vad jag har skrattat åt mig själv.
 
 
så glada var vi över det (vi kan ju låtsas, de flesta av er såg bilden redan igår på min fb, haha)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0