Malung för en natt.

Japp, sitter i skrivande stund hemma hos mamma. På uselt humör dock. Har hunnit med väldigt mycket mindre än vad jag räknat med idag då jag hellre grämt mig i mina problem än att ta tag i det som egentligen behövt göras. Men. Det löser sig. Allting löser sig. I sin om tid. Jag hatar att säga det, för det har liksom inte riktigt hänt för mig än. Det uppstår bara fler problem ur problemen. Men fortsätter jag intala mig själv att det gör det så kommer det snart att bättra sig, hoppas jag...

Nåja, goda vänner har jag i alla fall som hjälper mig att flytta imorgon. Grabbarna kan man alltid lita på! Så vi ska väl försöka komma iväg strax över tio, dra en ride på IKEA och sedan flytta in mig. Det blir bra. Som sagt, inte på det bästa humöret nu. Men jag kan säga att jag är glad att se att statistiken verkar öka och det är kul att ni hittar hit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0