Jag har världens bästa moster. Punkt slut.

Ja, jag har verkligen det. Hon räddade mig idag. Från vad? Inget jag känner för att dela med mig av. Det viktiga är att jag är på rätt nivå igen men det har varit en lång dag idag.

Men igår! Igår levde jag loppan, har inte kollat skorna men jag misstänker att jag måste plocka glas ur dem. Fan folk har så mycket handsvett att glas bara tycks glida ut händerna på dem. I alla fall så hade vi trevligt vid vår lilla samlingsplats på universitetet för att sedan åka in till stan och gå på Ritz - och vi hade hur kul som helst alla nollor! Kom dit vid typ kvart i tio och dansade till typ halv två.
 
Fötterna gör ont idag kan jag säga, men det var det värt! Kändes som alla runt om mig kom från Ludvika dock, lite roligt faktiskt! Jag är helt solo från Malung och det är rätt komiskt... jag har fått skriva "Malung (men jag kan skriva Sälen så vet ni ju typ)" på min nollebricka, haha! Micke kom dit också, efter att jag tipsat honom vid vår fika att vi skulle vara på Ritz så det var nice! Tips till alla tjejer; stoppa INTE garderobslappen i bh:n om den ska dela space med telefonen, den slinker liksom ur.

Seminarium imorn, lite nervös är jag allt. Skulle lägga upp frågorna i forumet vi har och det blev inte så bra - såklart är det jag som klantar till det! Haha. Lär mig väl om ett tag..Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan plugga vidare! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0