HELG!

Woohoooo, helgen är kommen! Massa roligt väntar faktiskt. Imorgon väntar dock tvättstuga till att börja med, inte det roligaste jag vet.. Men jag började iaf denna helg med en liten tur på stan efter seminariet idag, härligt! Sket alltså i träningen för att hellre göra den på min lediga dag då jag inte har någon väska med mig som idag. I-landsproblem, I know.
 
Seminariet gick även idag riktigt bra! Fick tillbaka referatet från förra veckan och jag visste ju att jag inte bearbetat det lika noggrant som jag borde. Alltså att jag borde lagt ifrån mig arbetet mer än en gång som jag gjorde. Man lär sig alltid av kritiken! Men det var i stort sett bara petitesser, sånt jag borde tänka extra på. Jag är nöjd med mig själv!
 
Jag är faktiskt så glad att det är helg (för jag har sovit äckligt dåligt denna vecka) att jag ler med tänderna, det är fan inte vilken dag som helst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0