First day of school!

Sitter fortfarande i fåtöljen, kom hem för en timme sen lite drygt, lyckas inte riktigt ta mig upp. Är helt slutkörd efter en lång dag med alldeles för lite sömn inatt.. Åkte in till Örebro (tar drygt en halvtimma) strax innan sju eftersom jag inte ville hamna i någon morgontrafik och komma försent MEN det visade som att Örebros morgonrush är en piss i havet jämfört med Stockholms och jag var framme 45 min innan start. Fail.
 
Men det har varit en riktigt bra dag. Roligt att komma igång igen! Det tar väl sin tid att bli varm i kläderna och lära känna allt nytt folk, make friend osv osv. Helgrupp, föreläsning och förseminarie har hunnits med idag. Hittade min antagligen blivande roomie under lunchen, lite random sådär. En riktigt bra seminariegrupp verkar det som att jag har också. Man ska inte ropa hej förrän man kommit över bäcken men, haha.
 
BORDE diska, käka, duscha, plugga och göra en matlåda innan det är dags att hoppa i säng. Matlådan lär jag få skippa då jag tydligen glömde min dosa hemma.. Tanken var ju god. Diska, duscha, käka, plugga... Kom igen Nat, res dig för fan!!
 
 
Imorgon får jag en liten sovmorgon innan vi ska träffas och plugga, får se om jag åker stannar efter det eller om jag skiter i pubrundan och bara drar på White Party på onsdag. Blir så jävlarns dyrt att pendla och dessutom går inga bussar om nätterna så jag tar mig lik förbannat inte "hem". GE MIG CENTRALT BOENDE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0