MAIDENBILJETTERNA SLÄPPS IMORGON!!!!

Jag VET att jag varit lite off angående musiken den senaste tiden, det är väldans mycket som händer i mitt liv just nu. Musiken hänger med, jag lovar. Jag ger inte upp hoppet. Jag har dessutom varit och pratat med studievägledarna på musikhögskolan och jag ska göra prov i vår också så ni behöver inte oroa er över att jag ger mig riktigt än. Skam den som ger sig!
 
Nåja, IMORGON släpps biljetterna för Iron Maidens sommarspelningar på Friends Aren till sommaren, mm-mm-mmmm! Säger jag bara. Vi snackar magiska konserter för er som inte varit på en Maidens-konsert.. Jag själv lyssnar inte överdrivet mycket på dem. Dem ligger i alla mina spellistor och jag kan alla de låtar jag vet kommer att komma på konserterna och några fler, men vänner, det är få konserter som slår deras. Jag vågar lova att ni blir frälsta. Jag fick en spricka i revbenet utan att märka det, c'mon, hur många konserter har ni varit på där ni verkligen inte bryr så länge ni får se allt? Vässa armbågarna och köp biljetter!
 
 
 
Installerad i nya lyan, men jag måste då säga att jag saknar min f.d. roomie. You don't know what you've got untill it's gone, haha. Nejmen, det här ska väl bli bra det här med! Det gäller bara att finna sig i det. Ska hoppa i lopplådan nu, seminarium imorgon och sedan fortsätta tentan. Ja, jag har faktiskt börjat. Alla punkter är färdiga. Duktig flicka! I kan sjôlv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0