Kalla händer, kalla fötter - varmt hjärta!

Ja, alltså jag brukar väl vara en av dem som alltid förespråkar att "det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder" men man kan inte alltid uppskatta temperaturen. Som i morse då jag påväg till bussen insåg att min parkas inte längre räcker till om det ska vara så kallt som det är. Jävla tur Amanda tog med sig min kappa och mina mössor och vantar. För nu fasen är dem riktigt kalla mornarna här. Kan ju påpeka att jag inte haft varma fingrar på ett par dagar, jag lyckas inte få upp värmen i dem, tips på det tack? Måste jag åderlåtas? Eller bara skära ett snitt i var finger? Larsson, du borde väl veta det här?
 
Var och spelade biljard för första gången på en evighet igår tillsammans med Micke (jag VET att du stavar CH men Miche ser bara... fel ut) och så när spelet nästan var slut så blev det kolsvart i lokalen och strömmen sa byebye. Så vi "kunde" inte betala, roligt för oss - mindre kul för dem!
 
Klar med VFU:n för idag, suttit och samlat mina anteckningar för se om jag verkligen skrivit något vettigt (det har jag). Nu ska jag kika på lite serier och ikväll blir det TED på bio, alla som sett den säger att den är sjukt bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0