Hemlängtan

Ja, det är väl inte så att jag ligger och gråter om nätterna för att jag längtar hem! Nej, jag trivs så jäkla bra här, Örebro är grymt! Men jag längtar efter fina vänner, efter mamma och mina syskon, alla kissarna, mammas mat och jo - även själva byn. Behöver inte ta bussen någonstans. Undra hur mitt bilkörande är efter över en månads uppehåll, haha? Det ska bli skönt att få komma hem och inte behöva lyfta ett finger (mamma är med på det redan)!
 
Natasha fyller 18 på lördag. 18! När blev hon så stor? Min lilla pluttesyster som satt och gnagde på varenda kam hon kunde få tag på när hon skulle få tänder, som jag körde runt på i min dockvagn, min lilla lillasyster som jag bråkat med så många gånger under de senaste åren - jag fick henne faktiskt att bryta ett par ben i handen på julafton förra året jag erkänner det! Haha, planerar ännu mer hyllanden och minnen på lördag! Förstår inte riktigt att hon blir så stor!
 
Men först ska jag kämpa mig igenom två dagar till!
 
 
Crazy night!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0