Det gåtfulla folket

Roses are red, violets are blue, (s)he's for me, not for you.
If by chance, you take my place, i'll take my fist, and smash your face.
 
HAHAHA, så jävla bra, hohoho. Storhandlade igår, kändes ungefär som att jag handlade för resten av månaden. Antagligen kommer mycket att räcka så länge om jag känner mig själv rätt. Som typ kycklingen. Sen när jag åker hem nästa helg (jaaaaaaaa, ring och boka mig annars lär jag aldrig hinna) så kommer jag att få med mig älgfärs hem hit, mums! Vem har något emot ett par kilo älg i frysen liksom?
 
Höll en Shakespeare-lektion idag, det var....intressant. Det är ändå ett ämne jag vet väldigt mycket om, men att försöka göra det intressant för andra är klurigt. Men jag tror väl jag lyckades - dem är musiker as well, hehe. Ska fortsätta på måndag. Observationen går också skapligt! Mycket att hålla reda på första veckan bara. Lite roligt från idag var att när jag var på väg hem så stod det a massive crowd nedanför trappen i skolans café. Anledningen till denna folksamling var en gäst från SD som delade ut flyers på skolan och ja, vad ska jag säga? Eleverna var inte direkt förtjusta i gästen av vad jag kunde förstå innan jag smet iväg.
 
Fick ni några KISS-biljetter btw? Tell me! jag var tyvärr redan på skolan så jag hade ingen chans men det löser sig! Allt löser sig!
 

Kommentarer
Postat av: Mika

Alltså, det fanns kvar biljetter sent i går kväll, så du hinner nog få några ;)

Svar: Jo, jag var också inne och kollade och konstaterade detsamma! ;)
Natalie M

2012-10-13 @ 10:54:25
URL: http://mikalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0