Dålag svenski?

Ny delkurs + delar av mina böcker ligger på bibblan i Mlg + ingen som jag känner ska åka om Örebro närmsta veckan = Fail, kaos. Okey, denna vecka not so much men nästa vecka har jag examina så då fasen måste jag ha dem. Seminarium nu på fredag men de böckerna har jag. Skönt att gå vidare i alla fall, delkurserna är rätt lika fast denna handlar mer om didkatik och lärande medan den förra handlar mer om sociala förhållanden och pedagogiskt ledarskap. Alltså kommer det bli lite mer beteendevetenskap framöver (Skinner osv).

Läst och skrivit mer eller mindre hela dagen, kroppen är i uppror jag vet inte riktigt vad det är med den... Listade själv ut att de kliande röda prickarna som fjällar som jag fått i armvecken kanske är liiite allvarligare än torrhet..Jag googlade, det stod cancer (hudcancer) som vanligt, men jag tyckte att psoriasis lät mer rimligt av alternativen. Mamma har ju det och det är ärftligt, kul. Skitliv.
 
Fick Örebroar'n idag och om ni vill se en sjukt charmig ung dam kan ni bläddra till s.5! Jag förstår inte vad journalister har för problem med att bara skriva det man säger istället för att hitta på någon egen version? Nu fick det mig att se ut som att jag var totalt urusel på svenska, det tackar jag för!
 
Massor med snö hemma har jag sett, flera deci... Jag vill också ha snö! Här är det bara blött och den fina hösten vi hade är borta och de vackra löven håller på att förmultna på marken. Jag ser hellre det vita guldet ligga där med sin glittrande yta mot solskenet osv osv!!
 
 
Kläppen just nu!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0