The curse is broken

Boken urläst, måste ha nästa. Herregud. Utan att spoila så tänker jag säga att slutet minst sagt var intressant. Hela boken var intressant och mer därtill. Som sagt - Läs den för fasen.
 
Ny vecka med nya åtaganden imorgon - ut på VFU igen! Det ska bli kul! Nån frågade mig vad VFU står för och det står för Verksamhetsförlagd Utbildning, typ som praktik. Har ju som sagt redan fått leda lite lektioner och jag tror vi har lite skådespel på G denna omgång, så det är nice! Jag har ju en musikteater i bagaget!
 
Och på tal om VFU så ville jag egentligen inte tala så mycket om detta förrän det är klart men jag kör på ändå! Jag har varit och pratat med en av studievägledarna på universitetet om att jag vill ha min nästa VFU (till våren alltså, FÖRLÅT Perra - jag kan komma till MLG en annan gång!) i England istället. Jag läser ju engelska till våren och det vore så grymt om jag kunde få det! Nyttigt värre! Nåväl, hon var väldigt entusiastik till min förfrågan - jag var tydligen den första som frågat om detta på den nya lärarutbildningen, haha... Så jag blev hänvisad till min ämnesvägledare som jag ska träffa nu i veckan och det ska bli ytters spännande att få höra svaret! Det har alltså varit möjligt i den tidigare utbildning med kravet att man hittar sin VFU-skola själv och med vissa villkor. Jag har naturligtvis redan hittat på en plan. Haha. Men den håller jag för mig själv! Jag återkommer med svaret!
 
MEN nu ska jag skölja ut min hårinpackning som jag haft i tre timmar, ciao bellas!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

SPÄNNANDE!! :) i tre timmar???? varför? :)

Svar: Riktigt spännande!! :) Haha, ärligt talat så glömde jag bort att jag hade en plastpåse på huvudet ;) men ju längre den är i desto bättre!!
Natalie M

2012-11-19 @ 17:19:09
URL: http://jeennifeerA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0