Price of love

The price(2778:-) of love(min iphone). Ja, typ äre va. Förhoppningsvis så ligger den även på posten imorgon men beroende på hur de skickar ut avi så får vi se när jag kan hämta den. Tur jag bor där posten bor, haha. Det går faktiskt att ringa/smsa mig ändå, har upptäckt att folk inte riktigt förstått det, haha. Jaja, jag hoppas jag sitter med min nya fina tele den här tiden imorn!
 
Mötte upp Amelia för fika, spenderade lite drygt en och en halv timme i ett övningsrum på musikhögskolan framför pianot - jag har fan inte känt sån frihet på ett bra tag! Tänker fasen göra om det imorgon med lite mer noter och sådär. Lite mer produktivitet! Drog hem sedan och tog en PW/handlade och nu sitter jag här med mitt kvällste!
 
Imorgon blir det mer träning och sedan sista delen av "The Twilight Saga", googbye teenage-crush, goodbye twilight! Jag har ju läst böckerna både på svenska och engelska flera gånger så jag vet ju redan hur det slutar, haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0