Lång dagjävel

Gick upp 06, började 8.15 för att få ordning på vår VFU-examensuppgiift (min studiegrupp och jag, inte jag och mitt andra jag) och höll på ända fram till 17.00... det kom en hel del skitsnack emellan åt men vi är färdiga! 17.00 sprang jag vidare till sista faddermötet för i år som höll på fram till 19.30.Vi förlorade kampen (dåligt att köra sten-sax-påse) om att få leda Afterski-kvällen men vafan! Vi fick utforma hatt och/eller mustasch-festen, haha!
 
Höll på att missa min skypedate med Kalleponken men han fanns där när jag loggade in som tur var! Ett gött snack med bästa vännen för att sedan diska, torka alla köksytor, äta och nu håller jag på att packa. Intressant dag va?
 
Examina imorgon sedan home sweet home!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0