Jag vet att sura inte hjälper..

...att få min mobil att återuppstå från det döda men jag kan inte hjälpa det. Var på en födelsedags-/halloweenfest igår och dansade en massa salsa! Blev uppbjuden just som jag höll på att skriva sms så jag slängde bara ner den i backfickan på mina otroligt tighta jeans och sen när jag gick på toa så tänkte jag inte att den skulle åka ur... men det gjorde den. Det gick knappt en sekund mellan det att jag hörde det åka ner tills jag tog upp den men det var ju såklart försent. Skratta ni. Det är klart att det händer mig om någon. Alltid jag. Det är som att ödet bestämt jag är gjord på pengar eller så försökar hen göra klart för mig att jag inte borde bo här genom att klippa alla mina pengar. Jag har ju hemförsäkring för all del så självrisken är ju egentligen inte mycket att betala men för en fattig student.... nej, alltså en fet FML på det här. Jag hade fasen hellre brutit armen. Det kostar inte och jag hade kunnat höra av mig om det. Tur jag har skype..nej just ja jag har ju ingen mick.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0