Ikea-söndag med tre glada malungsär!

Eftersom Erica och co. har varit och spelar i Kumla under tiden som jag jobbat denna helg så bestämde vi oss för att självklart träffas när de ändå var i krokarna! Så vi körde på att mötas vid IKEA, vilket var ypperligt då det fanns vissa grejer som jag verkligen inte kan leva utan längre. Typ som en ordentlig taklampa, haha. Skönt att träffas och dampa runt lite där inne...! Fick även min vinterjacka och lite andra saker som jag behövde från MLG som mamma skickat med (du har glömt EN ring, hoppas verkligen inte du dammsugit upp den...). Jag vill egentligen inte använda jackan förrän det är snö. Just nu är det bara rått och kallt. Känns inte riktigt rätt.
 
Dagens skörd. Nej, jag kan inte leva utan rivjärn och vitlökspress. Och jag är medveten om att lampan är sned på bild, jag orkade bara inte hålla armarna ovanför huvudet nå längre, fixar sen.
 
Andra prenumererar på tidningar och rakblad, jag prenumererar på trosor - smidigt värre och dem är fina!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Från vart prenumererar du? :)

Svar: Evita heter företaget! Får trosor varannan månad typ, 2 par "vanliga" brief alltså, inte så sexiga men jävligt sköna och ett par hotpants ibland tvärtom!
Natalie M

2012-11-26 @ 19:51:10
URL: http://jeennifeerA.blogg.se
Postat av: Jennifer

Dom va söta tycker jag :)

Svar: Ja, dem är jäkligt sköna dessutom!! :)
Natalie M

2012-11-28 @ 13:08:25
URL: http://jeennifeerA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0