Får betydligt mycket mer ris än ros av ödet...

Jaaaaaaaaaaaaa, jag vet inte hur jag ska överleva utan smartphone i typ 10 dagar till...kanske till och med 14. Hello, I'm dying here!! Jag har min gamla mobil nu iaf, så att det går att nå mig.. Känner mig ändå otroligt handlikappad utan att kunna kolla busstider osv (osv=instagram. I'm a instagram junkie. Ledsen över att ni missar vad jag ätit till middag). MEN jag kan ju säga att det är ganska roande att kolla vad jag skrev för sms den här tiden förra året, gud vad jag har växt och ändrats, haha!
 
Men, allting är iaf ordnat med försäkringen osv. Tre-butiken här i Öret är dock sämst, eller iaf snubben som "hjälpte" mig. Han stod som ett ufo när jag frågade hur de brukade hantera bedömningar av skador, så när jag ska lämna min mobil där imorgon blir han fetdissad om han jobbar.. Jag får iaf en ny mobil sen om ja, max 14 dagar.. Jag ska fan sluta vara överbeskyddade mot mina mobiler, det slutar ändå med att de blir stulna eller hamnar i toan.
 
Har skrivit på min presentation hela dagen så nu förtjänar jag ett avsnitt VD innan läggdags, natti!
 
 
 
Vad läste ni när ni rullade förbi bilden och det gulmarkerade stycket? Ni kan ju gissa vad jag läste när jag såg det i ögonvrån först.... Hur många läste Malungsmålet? I did!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0