En perfekt lördag

Har haft en riktigt bra lördag med Petra! Drog in till stan relativt tidigt eftersom Petra skulle unna sig lite shopping efter ett par månaders återhållsamhet, hehe. Jag hängde på som assistent och jo...jag köpte mig väl ett par jeans och halsband också! Möttes av en "mystisk" insättning på ett par hundra så jag tyckte väl jag var värd ett plagg eller så efter allt plugg!
 
Vi stannade inne i stan typ tills affärena stängde och på bussen frestande vi varandra med hur jäkla gott det vore att äta ute (varför gör man så när man vet att man bara blir ännu hungrigare?!)...slutade med att vi köpte pan pizza på pizzerian här bredvid. Bästa köpet idag tror jag fasen! Sen dess har vi såsat, kollat på tv och Hitta Nemo (alltså du är jättesöt men jag fattar inte vad du säger), smällt i oss popcorn och druckit en massa te! En lördag helt i min smak!!
 
Sjukt trött och imorgon vankas plugg och städning, natti natt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jätte snygg krage! är den lös eller sitter den på tröjan? passade dig super fint iaf :)

Svar: Tack Blondie, är uuuurnöjd med köpet!! Det är faktiskt ett halsband! :)
Natalie M

2012-11-12 @ 09:32:56
URL: http://jeennifeerA.blogg.se
Postat av: Jennifer

AAAHAA niiice! :) passade dig väldigt bra iaf! :)

Svar: Åh men tackar tackar, goding!! :)
Natalie M

2012-11-12 @ 19:21:28
URL: http://jeennifeerA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0