Dear Santa (momy, auntie, grams whatever)

Dear Santa, I know it's rahter early, christmas is still more than a month away, but since my memory is quite short I thought it was a good idea for me to present my wish-list!
 
Nejmen, jag har städat hela dagen och tänkt en hel del på vad jag behöver. Vad jag liksom verkligen behöver. Känns som att det är slut på att vara barn och önska sig roliga saker på ett tag.. haha. Lite saker som jag skulle behöva (mamma, moster, mormor, nima, natasha);
 

  • Dammsugare, typ en sån som ovan. Finns att köpa lite överallt!
  • Elvisp! Vet dock inte riktigt var denna finns.
  • Detta grymt coola väggfasta gitarrställ! Jag behöver faktiskt det, babisen mår inte bra av att stå lutad! Finns på Sweden Rock Shop!

  • Ja, ett presentkort på IKEA är alltid behändigt när man bor 5 km ifrån det, hehe.
 
  • En extern hårddisk, den ovan är på 1 TR och finns på ElGiganten!
  • Och slutligen, om jag ska överleva vintern och all skidåkning (nu när knät är starkt igen och jag inte bor 4,5 mil ifrån Kläppen längre så ska jag åka massor, haha) så behöver jag en ny (typ exakt den på bilden...) vinterjacka. Jag har ju förfasen haft min nuvarande skidjacka i 4 år ju! Den är för liten!! Finns på Junkyard.se!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Konstigt att allt är lila ;)

Svar: Jamen visst är det väl slumpen?! ;)
Natalie M

2012-11-12 @ 09:31:44
URL: http://jeennifeerA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0